Atter et nytt strikkeprosjekt.

Etter at jeg har ftt helt strikkedilla s dukker den ene ideen etter den andre opp, og da vil jeg helst gjre alt p en gang. For tiden holder jeg jo p med et babyteppe, men det er jeg nok ferdig med i lpet av uken. Siden det er blitt for stort dra med seg p bten s er det greit med et annet litt mindre strikkeri bruke bt-tiden p.

Wohoo! Har lrt meg strikke rundt p rundpinne. Dette skal bli en "sprkpose", "forundringspose", "sansepose" som jeg kan bruke p jobb med ungene. Hper bare at det blir som jeg forestiller meg det. Gr vel an strikke en pose p denne mten? Ikke veit jeg.

Fikk ideen og inspirasjonen fra denne boken. Disse to strikker rundt p settpinner, men jeg fr ikke det til. Prvde i gr, men det nytta ikke. Syns det blir s mange pinner holde styr p, og jeg mtte hele tiden passe p at maskene ikke sklei av. Stress. Veit at jeg gjr noe feil, men forstr ikke hva. Har prvd se p YouTube x antall ganger for lre, men allikevel s... ynene mine ser hvordan, men jeg klundrer det til for det. Ja, ja. En dag lrer jeg det.

Har i alle fall lagt opp 63 masker p en liten rundpinne p 4,5 cm. S jeg er spent p hvordan det blir. Krysser fingrene.

Ha en flott mandag alle!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

denstoerste

denstoerste

30, Eidsvoll

Hei! Mitt navn er Jeanette og er 30 r og er i fra Eidsvoll, men boende p Jrpeland sammen med min ektemann og 1 r gamle hund, Max. Jobber som assistent i en av Stavanger kommunes barnehager. Trives veldig godt med det. P denne bloggen kommer jeg til skrive om helt dagligdagse ting om meg og mitt. Er veldig glad i ta bilder av alt slags, og begynt f litt bakedilla. Jeg tar bilder med Canon Ixus 300 HS, Canon 600D og Iphone 4G.