Atter et nytt strikkeprosjekt.

Etter at jeg har fått helt strikkedilla så dukker den ene ideen etter den andre opp, og da vil jeg helst gjøre alt på en gang. For tiden holder jeg jo på med et babyteppe, men det er jeg nok ferdig med i løpet av uken. Siden det er blitt for stort å dra med seg på båten så er det greit med et annet litt mindre strikkeri å bruke båt-tiden på.

Wohoo! Har lært meg å strikke rundt på rundpinne. Dette skal bli en "språkpose", "forundringspose", "sansepose" som jeg kan bruke på jobb med ungene. Håper bare at det blir som jeg forestiller meg det. Går vel an å strikke en pose på denne måten? Ikke veit jeg.

Fikk ideen og inspirasjonen fra denne boken. Disse to strikker rundt på settpinner, men jeg får ikke det til. Prøvde i går, men det nytta ikke. Syns det blir så mange pinner å holde styr på, og jeg måtte hele tiden passe på at maskene ikke sklei av. Stress. Veit at jeg gjør noe feil, men forstår ikke hva. Har prøvd å se på YouTube x antall ganger for å lære, men allikevel så... Øynene mine ser hvordan, men jeg klundrer det til for det. Ja, ja. En dag lærer jeg det.

Har i alle fall lagt opp 63 masker på en liten rundpinne på 4,5 cm. Så jeg er spent på hvordan det blir. Krysser fingrene.

Ha en flott mandag alle!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

denstoerste

denstoerste

30, Eidsvoll

Hei! Mitt navn er Jeanette og er 30 år og er i fra Eidsvoll, men boende på Jørpeland sammen med min ektemann og 1 år gamle hund, Max. Jobber som assistent i en av Stavanger kommunes barnehager. Trives veldig godt med det. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om helt dagligdagse ting om meg og mitt. Er veldig glad i å ta bilder av alt slags, og begynt å få litt bakedilla. Jeg tar bilder med Canon Ixus 300 HS, Canon 600D og Iphone 4G.