Strikke, strikke, strikke....

Har strikka to sett med grytelapper til mamma i helga. Begynte også på noe nytt, men er ikke sikker på om det skal bli grytelapper eller lyslykter. Det får tiden vise.

En liten produksjonsfeil ble det selvsagt, men er lagd med KJÆRLIGHET og OMTANKE, da ??

Et mønster

Et annet mønster på en og samme lapp.
Har strikka falsk ribbestrikk tror jeg det heter, dvs at hele 1.pinnen er strikket rett og 2.pinnen er strikket rett, vrang,rett, vrang, rett, vrang og sånn fortsetter jeg bare til jeg er ferdig.
La opp 35 masker med pinnenr 4 med Tuva garnet fra Europris. Strikker til det er ca.21-22 cm (Hervik syltetøyglass)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

denstoerste

denstoerste

30, Eidsvoll

Hei! Mitt navn er Jeanette og er 30 år og er i fra Eidsvoll, men boende på Jørpeland sammen med min ektemann og 1 år gamle hund, Max. Jobber som assistent i en av Stavanger kommunes barnehager. Trives veldig godt med det. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om helt dagligdagse ting om meg og mitt. Er veldig glad i å ta bilder av alt slags, og begynt å få litt bakedilla. Jeg tar bilder med Canon Ixus 300 HS, Canon 600D og Iphone 4G.