Mitt nye strikkeprosjekt

Og strikkedillaen fortsetter og fortsetter. Jeg syns det er kanonkjekt strikke, selv om det blir bare veldig enkle ting. Her for noen uker siden s fikk jeg sprsml om jeg kunne strikke et babyteppe til. Var en kollega av meg som spurte meg om jeg kunne strikke et til siden datteren hennes begynte slite ut det teppet hun fikk av meg i fjor, rett fr jul. Hun er visst blitt veldig glad i det teppet jeg strikket og sutter p det hele tiden. Jeg blir s glad nr jeg hrer at det jeg har strikket blir brukt. Gleden ved strikkingen blir bare strre, da! S da jeg har begynt med et nytt teppe i andre farger selv om det ogs er i lilla, men bruker ikke flerfarget garn denne gangen. Kommer til bruke bare en eller kanskje to farger p dette teppet. Hper bare at datteren til kollegaen min vil like det like godt som det hun allerede har.

Jeg bruker rundpinne nr. 5, 5 og strikker med Viking Babyull. Har lagt opp 125 masker og strikker bare vanlig strikk.

Ligger p stuebordet.

Jeg liker godt den type strikkepinne ogs og vurderer om jeg skal kjpe alle pinnene i den serien der.

Gy strikke!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

denstoerste

denstoerste

30, Eidsvoll

Hei! Mitt navn er Jeanette og er 30 r og er i fra Eidsvoll, men boende p Jrpeland sammen med min ektemann og 1 r gamle hund, Max. Jobber som assistent i en av Stavanger kommunes barnehager. Trives veldig godt med det. P denne bloggen kommer jeg til skrive om helt dagligdagse ting om meg og mitt. Er veldig glad i ta bilder av alt slags, og begynt f litt bakedilla. Jeg tar bilder med Canon Ixus 300 HS, Canon 600D og Iphone 4G.